lördag 14 januari 2012

Många bollar i luften...

Hej!

Händesfullt liv har det varit sen jag bloggade igår på bussen.
Efter skolan var vi hos Kajsa, sen hade jag fotbollsträning. Efter det kom Anna till mig. Sen sov hon här inatt. Det var trevligt värre, längesedan vi sågs sist!
Anna åkte vid 12, efter det jobbade jag på lådan, och där var skit för 2 veckor, eftersom att jag var på teneriffa förra helgen.
Efter det åkte vi till Malmö, där vi skulle skulle köpa present till Anton. Sen åt vi på O'learys, det var väldigt gott. Det är en amerikansk restaurang, så amerikanskt som man kan tänka sig. Där visas också fotboll på deras 193739 tv-apparater.

Efter det såg vi på teater-opera på Malmö opera, Det var najs!

Nu så har jag precis kommit hem från en runda med Molly, Emma och Stitch. Imorgon ska jag samlas 7.15 till cup, då blir det tidig uppgång. Så det blir att lägga sig nogorlunda i tid idag. Ttyp nu egentligen...


Ha ett bra liv /Flicha

Inga kommentarer: