onsdag 18 januari 2012

Mörkret är en parasit.

Alice hand.

Kajsa fotograferade våra tekoppar i söndags.


Hej! jag vet att ni har längtat efter ett übebra inlägg och här kommer det! (säger vi)

Jag har saker att göra hela tiden och blir därför inte särskillt rastlös. På lördag ska jag på fest med Caroline kanske. Eller så bara sitter vi och pratar och pratar eftersom att det var så länge sedan vi träffades!
Hoppas att ni alla kommer på ung på scen som kommer att vara i stadsparken den 9:onde Juni 2012.
En endagsfestival med musik, musik, musik!
Jag var på möte om det i tisdag eftersom att jag ska vara med och ansvara för en del av festivalen. Jag har hand om tältet mekka! ( ett tält fullt med konst!) Tillsammans med Kajsa, Isak och Joel!

Hoppas ni alla har det bra.

Nu är jag trött på mörkret!!

//Ems

Inga kommentarer: