onsdag 4 januari 2012

Suchiplace.


Bilder från nyår. Ett kul nyår med fina vänner!
Igår lagade Li och Kajsa och jag suchi hos li. 
Ganska stolt eftersom att det var första gången jag gjorde egen. 
När jag och kajsa skulle gå och lägga oss ( vi kan nämna att vi var sjukt flummiga) så såg vi en liten orange svans flyga förbi! Och som vi skrattade!!
Den gula svansen var Jansson.
Jansson är Li s underrbara söta kattunge!
Den hade på något vis följt med oss hem! 
Efter ett snack med martin( Lis fader) bestämde vi oss för att låta honom stanna över natten.  Till en början var han reserverad men sedan hade vi en mysig katt att mysa med!

Visst är Kajsas katt Brolle också underbar men inte så gosig! 
Med sorg i hjärtat lämnade vi tillbaka honom igen. 

Nu ska jag nörda Gossip Girl.

//Ems

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej. Ni skriver alltid om era massa vänner, men jag tror inte att det är mångs som hänger med om vilka dem är osv. Hade inte nån av er kunnat skriva ett inlägg om era gemensamma och separata vänner?

Emma och Felicia sa...

Hmm. Jag kan försöka vara mer nogrann med att skriva vem jag varit med. Jag kanske kan göra ett inlägg om mina närmaste vänner om det är det du menar?


Tack för önskemålet, kom gärna med fler!
Kram
Emma