måndag 9 januari 2012

Beaux comme tabac à priser.

Hej!!! Vad tyckte ni om sammanfattningen?

Kommentera!!!!

Så. I morgon, eller om 10 minuter börjar vårterminen i nian. Officiellt den sista terminen som jag börjar på Genarpskola och hela grundskolan.
Det känns så konstigt. Det känns som precis då jag sa  hej då till de som skulle lämna mellanstadiet för att börja i högstadiet. De var ju så himla vuxna och som jag ville vara dem! De som gick i nian? Jag vågade inte ens tänka på dem. Så stora var dem. Nästan vuxna tyckte jag. Och nu sitter jag här. Och ska börja nians sista termin.
Fint. Fint som snus!
(Vi kan ju bara ignorera det faktum att det faktiskt är slutet på jullovet också. Detta menas att jag sätter klockan på sju varenda morgon och går i en åtta timmar lång skola. Vi bara låtsas att jag tycker upplevelsen av att börja skolan efter lov är fint som snus.)
//EMs

Inga kommentarer: