måndag 16 januari 2012

C'est tellement intéressant que vous mouriez.

Jag kan inte sett klok ut när jag gick nerför korridorerna fram och tillbaka till lektioner. Jag har så himla mycket träningsvärk! Jag går med helt raka ben och pendlar ungefär med mina ben fram och tillbaka.

Jag har träningsvärk i Biceps, Triceps, bröst, rygg, axel, lår, vad. 
Ja, typ överallt förutom magen. 
Men det sorgliga med denna veckan är att jag nog inte kommer kunna träna någon mer gång denna veckan. 
Dagarna ser ut såhär:

Måndag (idag) - Repning, och plugg. 
Tisdag - Plugg och Kulturmöte i Lund. ( egentligen bodypump)
Onsdag - sånglektion + ev. träning! (yey!)
Torsdag - Samordningsmöte. ( egentligen bodypump)
Fredag - Ledig! (finns inget träningspass)
Lördag - vara med eastbourne vänner.
Söndag - Inspelning med bandet i studio.  ( egentligen bodypump.)

Så mitt ända hopp är onsdag!  kanske kan trycka in lite egenträning också men jag är inte särkillt pepp på det...


Igår så kom Kajsa efter min träning. Vi låg och tittade på Harry Potter till sent på kvällen. Vi käkade min nya favoritfrukt - nämligen GRAPEFRUKT!! , och turkisk yogurt med saft i ! ( jag vet det låter äckligt, men svärrrrrrr brorrrr, det är gott!!







HEJ DÅ, NU SKA JAG LÄSA EN JÄTTEDÅLIG BAJSBOK PÅ ENGELSKA SOM JAG HAR I BAJSENGELSKLÄXA. (häxa)




//Ems

Inga kommentarer: