måndag 30 januari 2012

You can tell sun in his jealous skyyyyyyyy, among fields of gooooooold!


Helgen har varit mysig på sitt egna vis! Jag berättade ju redan om Fredagen! Men inte om vad jag faktiskt gjorde istället. Träna kan jag inte precis säga att jag gjorde, men en härlig dag på issjön blev det!
Jag trillade bara en gång! (heheheheheheheh....)
Efter det åkte jag till Kajsa och åt och åt och åt! Men väldigt gott måste jag säga!
Semla, chips, godis, mat och godis igen!
Igår tränade jag tills jag dog, och överdriver inte, kollapsade mitt under träningspasset....
Nu ska jag iväg på repningen.



Och angående Felicias intagning av procivitas, och ringde mig och sa:
" chihihcih sbalnslknskndsknkd!!!!!knslkdmlkdsnvksndknkbchchcihcicichich!!!!chichichosihsichih!!!!! bscvuihihchdprocivitas!


Jag förstod förstås ingenting av vad hon sa, men hade en liten aning av vad hon sa! ( Jag trodde att hennes hus hade blivit invaderat av inbrottstjuvar och att hon ville att jag skulle springa till hennes hus och hjälpa henne). Såklart var min tanke helt fel. Och efter att jag bett henne upprepa det hon sa typ 2 gånger ( 15 gånger!) förstod jag och så glad jag blev!!!


Hon är grym, min syster med ett annat efternamn! 


//Ems

Inga kommentarer: