lördag 27 november 2010

Bloggbrist.


Okej, okej. Jag vet. Men innan ni säger något, måste jag bara säga att jag har haft mycket att göra denna veckan. Tid till bloggen, har jag tyvärr inte haft. Träffat Felicia har jag inte kunnat träffa mycket på fritiden. Vilket jag hade velat. Jag vill också nämna att jag älskar snö! Det är så vackert, tyst och mysigt. Som om en slags fred och tystnad lägger sig när snön kommer. Mysigt.
Idag skulle jag , kajsa och Li egentligen till Jägersbo. Men eftersom att det vräker ner snö kunde vi inte åka dit.   Just då fick vi ett meddelande från Agnes Hessman. Hon skrev att hon gärna ville ha med oss på en teater i lund. Jul på hjul heter den.
En väldigt bra teater med duktiga skådespelare!
Vi åkte in dit, och åt på kina buffe innan. Väldigt gott. Vi kom hem vid 22, då vi gick hem till Li och titta film. Sedan gick jag och kajsa hem i ovädret. Älska! Pappa var jättesnäll och skjutsade oss till Teatern igår, och på vägen köpte vi det nya Kinect. (en video på hur det fungerar nedan!)






I morgon ska jag dammsuga , och rida, plugga . Och på söndag ska jag och Kajsa vara pepparkaksutdelare på Burlöv center!
Får se om jag hinner blogga. Om inte, ta det chill, och trilla inte!
//Ems

Inga kommentarer: