måndag 8 november 2010

Gitarr!

Hejsan

Idag hade jag gitarr för första gången, Yes har börjat på gitarr =) 
Det är han som var präst på farmors begravning, fast han är gitarr-lärare här i Genarp också. Så jag lärde mig lite nya ackord, och nya låtar, och att knäppa med gitarren. 
Efter det skulle jag direkt iväg till gården, vi skulle ha möte, eftersom vårt band och 2 andra skulle få en lärare, så han skulle höra lite om oss, vad vi spelade och hur mycket vi kunde, så nu ska han träna oss en timme i veckan. Sen slutar det förhoppningsvid med en konsert.
Åt precis kanelbullar, mums.


Bla så fick jag ett papper om detta, vad allting heter.

Kanelbullar !


/ Flicha

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanelbullar?
Anonym moster

Anonym sa...

Jaha nu såg jag att du skrivit att du åt kanelbullar :O

Anonym sa...

Kanelbullar mums.
När du tränat in en låt på gitarren,får du spela upp den för mig.

Malmöbo