torsdag 4 november 2010

Malmö, laserdome

Hej!

Kom nyss hem från Malmö. Var först på Entré , skulle till New yorker och köpa något till begravningen imorgon. Sen när jag stod i kassan såg jag att det bara var 2 minuter tills bussen gick, och det är långt till bussen också. Så jag sprang allt vad jag kunde, sen blev det mer stress. Sen kom jag till mormor och morfar, vi åt jästa pannkakor, som är mumsigt!
Suddig bild, men det är kläderna jag ska ha imorgon!
( ljust !)



Som ser ut så. 
De är som plättar fast tjockare, och smakar inte likadant ^^

Sen skulle såklart Anton och Oscar ( kusin) tävla vem som åt mest, när allt var uppätet hade de ätit 38 var ?!?
Hur orkar man ? 
Efter det tog jag bussen till Laserdome, där Li skulle ha sitt kalas. Det var super roligt. 
Vi körde 2 laserdome rundor, och sen fick Li & Moa välja 2 andra spel, så det blev rida tjur och ta sig igenom ett rum fullt med Laser. Li, jag, Emma och Kajsa vann över Moa och hennes kompisar! =D
Sen kom jag 1.a i den första desutom!

Så ser det ut när man ska träffa någon, man riktigt flyger fram. Not.
Där var rummet som man körde tjur och vad man nu hade valt. Men vi gjorde "gåingenomlaser" i ett helt mörkt rum.


/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste ha en jätteduktig mormor,som kan baka så smarriga jästapannkakor.
Dom ser så smarriga ut på bilden.
MUMS