måndag 29 november 2010

Måndag igen.

Hej,

Idag har varit en väldigt snöig dag, det har snöat hela tiden. Det skulle bara gå en skolbuss hem idag, den klockan halv 2, så då fick vi sluta 13.10, eftersom det inte var lönt att börja bilden klockan halv 2. 
Efter skolan så var jag med Anna, vi sjöng singstar, äntligen har jag hittar det !
Sen var vi ute i snön, Anna har en gammal spark ( asså det är en stol där framme, bakom är det 2 pinnar man ska stå på och sparka , så att man kommer fram) Annars så skulle vi repa med bandet, och ledaren Andreas idag, men när vi kom till gården så var ingen där, lite snopet.

Imorgon bitti ska ja till sjukhuset, på återbesök typ. Men dem ska kolla hur det har gått med läkningen och sånt, ungefär, kanske röntga dem igen.


Igår, när jag och Anton gjorde mozartkulor. Jag bara älskar dem, man kan bara ta en och äta, dem är inte för stora. Utan lagom. Här är chokladen vi doppade marzipan och nougatbollarna i !

Vår verkstad

Idag när jag var ute med Molly i snön.

Jag på tyskan . Olga fotade . silikonläppsvarning på bilden !

/ Flicha


Inga kommentarer: