lördag 6 november 2010

Gården!

Hallihallå! Oj vad  jag är taggad till idag! Vi ska ha en förhoppningsvis mega rolig fest idag, hos lisen! Åh, så kul! Igår bakade alla vi till den. Vi bakade gröna muffins. Efter det gick vi till gården, där var det lounge -kväll, och vi hjälpte dem göra middag och efterrätt. Det var väldigt roligt. När jag kom hem vid halv 12 tiden tittade jag på scream 2 och Jarhead. Rekommenderar verkligen att titta på Jarhead. Den var superbra! När jag tittade på Jarhead kom jag även igång med att sticka. Äntligen! Jag tittade också igenom min mobil, och den är full av fina minnen från sommaren, men den har virus, så har svårt att få in bilderna i datorn! Sen har jag glömt att berätta för er att jag har slingat håret!  Är mycket ljusare än innan, klippt mig också för den delen. Det gjorde jag i måndags. Jag var i stallet igår också. Susanna har gett mig en jätte fin rosa ryktlåda! Hittade en bild på nätet på den.
Ryktlådan jag så fint ringat in. 
Ja, så mycket mer har väl inte hänt. Ni ska få bilder från frisören, och resultat.

//Ems

Inga kommentarer: