onsdag 24 november 2010

Snö & hundar !

Hej.
Vaknade av att pappa sa att det var massor av snö på marken, trodde bara att han sa det, för att jag skulle gå upp ur sängen. Men när jg kolade ut så var det sant. Det ät typ 3 cm snö ute kanske !
Normal dag i skolan för övrigt. 
Nu har jag precis bakat havrebollar, även kallad araksbollar. Annars har jag gjort lxa, och så har vi Elsa och Lisa här. Lite större hundar en Molly ( lite och lite )



suddig bild på Elsa.

Elsa ligger ner så lydig som hon är !



Otroligt ljus bild, men Lisa.


På vägen hem från
skolan fotade jag lite snöbilder

Snö.

Gata.

Bil med snö.


Själv tycker jag att snö är mysigt, och det är kul att åka pulka och skidor. Sen är det så fint och vitt överallt!
Men jag hatat kyla, och när det är snö, så är det kallt. Så det finns både för och nackdelar med snö!
Jag är mer en vår & sommar människa, för jag älskar värme, finns inget bättre ( eller jo, men ändå ! )


En video är mig och Elsa, misslyckad, för Elsa gick mitt i allt.





/ Flicha



Inga kommentarer: