onsdag 3 november 2010

En helt vanlig dag.

Hej! 
kom nyss hem från Li, som varit i Polen under helgen och så. Vi hade mycket trevligt. Och så gav jag och Anna henne ett par fina svarta klackskor i födelsedagspresent eftersom hon fyllde år igår, som hon blev väldigt glad över, och hon passar perfekt i de!



Pumps
De kanske inte ser så fina ut på bilden, men det är dem!

 Jag skulle ta foto på kaninerna, och just då kastade Moa en leksak kaninerna kan hoppa in i så den landar på den vitspräckliga kaninen, efter det så råkar hon kasta en gummistövel på Bianca, en hund de passar...


Moas kanin!



Egentligen så skulle Kirre ( en kompis från Södra Sandby) komma till mig idag, men hon blev sjuk, så det sket sig.. :(
Annars så ska jag träna igen, första gången på över 1 månad! Målvaktsträning då.

Imorgon ska jag till Malmö, först ska jag till mormor och morfar tillsammans med Oscar min kusin och Anton. Sen måste jag köpa en ljus tröja/ skjorta på Lindex kronprinsen där de bor. Sen blir det Laserdome!

/ Flicha

Inga kommentarer: