torsdag 4 november 2010

softa.

Idag, verkar det som om jag och Felicia har väldigt olika dagar. Vi ska båda på laserdome (!) men innan dess kommer Felicia ha det stressigt, men jag tvärtom. Jag ska softa, och göra det ordentligt också!
Dricka Te, ta huvudvärks tablett, äta Idas muffins, och sedan göra mig i ordning inför laserdome. Igår skulle jag ju spela med i Emmas film. Vi spelade in en scen. Då skulle ju jag ha mycket smink på mig. Usch, det gillade jag inte alls. Jag tycker man känner sig så fejk, när man har så mycket smink på sig. Jag brukar sätta på mig lite kajal, och ibland lite eyeliner, men fattar inte hur folk orkar hålla på med brunkkräm, och allt annat! Dessutom tycker jag bara det är fint och vackert när man ser någon osminkad, då har de ett självförtroende jag skulle vilja ha! Våga vara sig själv! Eftersom jag har sovit lika lite som Felicia inatt, ska jag nog också sova lite. Så det är nog det jag ska hitta på idag. Hoppas ni har det bra där hemma!


 //Ems

Inga kommentarer: