söndag 21 november 2010

Cup igen-

Hej alla!

Hade som sagt samma cup idag igen, fast med 94/93. Det var samling 8.30 på konsum, alltid lika kul att gå upp tidigt ...!
Men det gick att spela trots lårkakan, när man värmde upp och stretchade då gjorde det inte lika ont. Men i 2.a matchen så kom en hörna, det var en tjej som satsade allt vad hon kunde för att skjuta in bollen i mål. Men jag slängde mig och tog bollen rakt framför hennes fötter, och hon träffade mig istället. Men i slutet var det så nervöst, och jag räddade och sånt hela tiden, så då märkte jag inte det. Men efter matchen märkte jag hur ont jag hade i mitt finger, när "adrenalinet" hade släppt eller vad man säger. Då märkte jag att jag hade stukat lillfingret, och hela musklen ner i handen, så jag kunde inte röra min hand.  Sen var det slutspelat för min del. Men vi kom iaf till final idag igen, men förlorade finalen. Så vi kom 2.a =D 
Men jag ville ju så gärna spela men en hand som inte fungerade, och en lårkaka, är ingen bra kombination.

Efter cupen vid 5 så jobbade jag. Nu blir det ensam mamma söker!

Yey!

=D

/ Flicha

Inga kommentarer: