tisdag 16 november 2010

hej, ungomsting!

Hej! Har inte hunnit blogga, men här är jag! Idag var jag på möte, och kom på det i skolan, så jag var tvungen att springa till busstationen. Så nu är jag hemma och laddar inför det 30:onde ungdomstinget! Det ska bli väldigt roligt och se hur det blir. Vi får lunch, och det skulle typ bli det fetaste ungdomstinget någonsin. Det börjar redan vid kvart över 8, och slutar halv 2.  Jag och kajsa stannar där, eftersom att vi har dans. Igår var jag hemma, förutom på kvällen, då vi i bandet fick hjälp av Andreas. Det gick bra. Men dock inte i början.  Men det gör inget. I nuläget ser det ut som om vi ska spela livin in Amerika. Det ska bli roligt. Hoppas ni har det bra :-) Vad tycks om ny header?

Kram.
//Ems

1 kommentar:

Anonym sa...

hellå, jag undrar bara en sak, har inte ni stavat flicha fel på headern? ni har skrivit flica :)

<3