tisdag 9 november 2010

Lots of bolls in the air

Hej.

Kom precis hem från träningen, vi sprang någon konstig ankgång, hon tränat nedre lårmusklen, som man inte vet hur man stretchar bort, så jag kommer att på träningsverkimorgon :/ Hehe, fullt upp hela vecka, igår så hade jag gitarr, idag har jag fotboll, imorgon ( onsdag )  har jag fotboll, torsdag har jag fotboll. På fredag har vi fest med laget ! =) På lördag har jag fotboll, målvaktens dag i skurup, jag ska komma dit klockan kvart över 8 på morgonen, och det varar tills ca 4, klockan 6 ska jag på födelsedagsfest hos Annika i laget. Och på söndag är det fotboll mellan 12-14. Så är det när man kommer tillbaka till "verkligheten" Najs ! =D
Såg nyss Desperate Houswifes som är bäst.


Ibland hade det varit skönt med lite "hjälphänder" När man inte hinner med allt.


/ Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Det ser ut som du har många roliga och jobbiga dagar framför dig.

Anonym sa...

Hörde du att de sa att det kanske var sista säsongen för D H W!!
Desperata
Marran