fredag 19 november 2010

Fredag. !

Hej.

Idag har det varit skola tills halv 4. Efter det så var jag med Li ( som skrev ett inlägg innan, under mitt ) 
Efter det gick jag ut en lång runda med Molly! Sen käkade vi, och efter det stack Jag , Emma, Kajsa och Li till gården, vi repade, kollade idol, och var i hallen och spelade handboll och lite så.

Imorgon ska jag upp klockan 7, för vi ska spela fotbollscup tidigt ! 
Förövrigt så har det varit snöblandat regn hela dagen..



Min mössa jag gjorde på slöjden!


På rasten idag, så var vi ute lite, killarna bar upp Kajsa, och lyfte henne till där stuprennans vatten rinner ner, så hon blir helt blöt över hela sig. Så hon står och ska täcka det ..
 En teckning Alberte i klassen gjorde på mig. Hon ritar som en gud !

En annan bild. Hon borde verkligen bli konstnär!


/ Flicha


Inga kommentarer: