söndag 14 november 2010

Hej, helgen.

Hej, har inte hunnit blogga på hela helgen. Mycket har hänt. I Fredags var det en mysig dag, vi slutade en timme tidigare, och missade den jobbigaste lektionen på hela veckan på grund av det. Det var väldigt skönt. Efter skolan drog vi till gården, och repade. Nu börjar det äntligen likna något!  Jag och Felicia sjunger, och det lät nog bra. Jag och Kajsa drog till Gården på kvällen, också, och vi repade också på kvällen. Efter det drog, jag och Kajsa, Tor till Simon, där många folk var. Inte så jättemycket drag där, så jag och kajsa gick hem till mig och somna. När vi vakna drog  Kajsa hem, och jag drog till stallet. Jag träffade Santos gamla ägare, Emma. Hon var jättesnäll. Och gav Santos massvis med godis. Efter det red jag till Lyngby gård, och red för en tränare. Birgitta Nilsson. Det gick jättebra, och jag utvecklas ju! På kvällen sen drog jag och familjen till ett par andra Nilsson. Vi åt och umgicks, ända tills jag drog till gården där Li och Totte väntade. Sedan kom Herman, Robin, Simon och Kajsa också. Vi repade och tittade på film. Efter det kom också Flicha. Hon hade varit på fest hos Annika. När klockan blev 11 gick alla förutom Felicia till Kajsa, och var uppe ända tills 5 på morgonen. Oj, vad trött jag var. men vi hade också väldigt roligt! Idag var jag och hälsade på hos Camilla. Hon har flyttat till en jättefin gård. Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag!
Jag.

Jag igen.
//Ems

Inga kommentarer: