lördag 27 november 2010

Idol.

Hej,
Har precis kommit  hem från Malmö. Sen var jag tvungen att städa, damma damsuga och sånt, inte kul.
Ska snart till Anna och vi ska spela in en låt =D

Ikväll kommer gäster, annars vet jag inte vad jag ska göra  ikväll.
Imorgon är det tomtecupen, jag ska inte spela men kolla! Samling 07.15, så då får man gå upp tidigt -.-

Tänkte lägga upp bilder och videoklipp på Idol.

Jag och Anna i våra dustin home mössor !


Peter Jihde gör sig redo för kvällen


 Juryn.
Anders Bagge, brevid Andreas

Andreas i juryn, skulle visa upp något på facebook för han som satt brevid.

Juryn , när de kommer förbi oss !




Jays 2.a låt.


Linnea med Just the way you are.

Olle .

Minnah.


Jay med bad romance.


Hittade en video från i sommas, när jag hoppade studsmatta.



/ flicha



Inga kommentarer: