lördag 20 november 2010

Tornspelen

Hej!
Vaknade imorse, och tänkte " Varför ringer Alarmet" klockan var ju bara 7. Sen kom jag på att vi hade cup ( Tornaspelen, i Torn!
Men fösta matchen mötte vi lb07, limhamn / bunkeflo. Ett väldigt bra lag, som ligger i högstaserien i skåne. Men den matchen vann vi med 2-1! Nästa match skulle vi möta Torns if, den matchen vann vi med 5-1. Nästa match skulle vi möta jonstorp, där vann vi med typ 7-1. Sista matchen skulle vi möta Höllviken, typ skånes bästa lag ( En tjej därifrån var med i jag ska bli stjärna, tv- programmet ) Och där vann vi med 3-0. Den matchen gick väldigt bra för mig ! För hela laget då också såklart. Sen gick vi vidare till semifinal, den matchen vann
 vi med 2-1.
 Sen var det final och vi skulle möta Höllviken igen, men vi hade sådan otur och förlorade med 2-0...
Men vi kom iaf 2.a i cupen , alltid något!
Efter det stack vi till Nova lund, och shoppade lite. 
Imorgon ska jag spela cup igen, fast med 94/93 , upp lika tidigt igen, alltid lika kul när man inte får sova -.-
Jag har glömt min mobil i Annikas väska , får inte den förrän imorgon, Panik!!!



Efter cupen ! :)
Silver medalj! =)

/ Flicha

Inga kommentarer: