torsdag 17 mars 2011

Donnerstag.

Hejsan.

Sovmorgon idag, började typ fem över 9. Molly kom dock upp på mitt rum överlycklig klockan 7 i morse. Men jag lyckades somna om. Vi började med idrott, sen svenska & engelska. Efter det så var det lunch i vingen. Vi åt  i hamburgare klassrumet ?!? Haha, men efter det så var det föreläsning om Internet och allt vad man kan vara med om där. Det var faktiskt väldigt bra! De flesta ( eller många ) tjejer träffar pedofiler på nätet genom att någon gubbe låtsas komma från någon modellargentur, som då är intresserade av en, och de ber en att skicka bilder på sig själv. Sedan händer oftast inte mer. Utan pedofilerna säljer bilderna.
Många pedofiler är också gifta och har barn. Helt sjukt!
Efter skolan så repade vi. Jag lärde även Herman låtarna på gitarr, eftersom att han ska spela på konserten då jag inte är hemma. Men han är grym !
Efter det så var jag tvungen att baka till vår match, för pappa skulle ha hand om kiosken. ( Men han glömde sedan kakorna ?!?) Klockan halv 6 så samlades vi till Match. 
 Vi skulle möta LDBs damuniorer. ( Ldbs damer vann allsvenskan ) och det laget vi mötte spelar i flickallsvenskan. Så ja, dem var bra ! Det var kallt, blåsigt, och det haglade konstant. Hela planen var helt blöt och fylld av hagelpluppar. Och dessutom så förlorade vi matchen. Och inte kan jag säga att " Vi hade i alla fall tur med värdret.."

Föreläsning.

Lego gitarr!

vs. DALARP =D




Inga kommentarer: