torsdag 31 mars 2011

whats up dudes?

En gullig bild jag fotade med mobilkamera från ett fint foto.
Hej!  Idag så regnar det. Det tycker jag är orättvist. Väldigt orättvist.
Annars är allt bra, tackar er som frågar fast än ni inte vill veta. Fast egentligen är det lite jobbigt.

Jag har extrem huvudvärk som jag inte vet vart den kommer ifrån.
Jag och Li ska snart dra iväg till Teatern. Först ska jag ta en panodil och slappa lite till. Min outfit för dagen är följande: 

Jeans från Only, Linne från H&M , Jeansjacka second hand, Sjal Gina tricot. (Nagellack, fluer de sante)
 //Ems

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är precis som alla andra, det trodde jag först inte om dig. MEn du är ju en svensk blondie, som råkar spela i ett hippi band.

Emma och Felicia sa...

mahaha,Jag är svensk. Jag är blond. Ja, vart vill du komma? Mitt hippe band tycker jag är coolt, och inte ett dugg hippe.
MVH
Emma