torsdag 31 mars 2011

Träning, Anna, farmor...

Hej!

Idag har det varit en regnig och kall toRsdag. Hade dock sovmorgon och gick i skolan från 9- 13.20 ! =D
Efter skolan så var jag på farmors grav. Hon skulle ha fyllt 59 idag...
Sen var jag med Anna. Vi håller på med en ny låt, och den verkar till att bli väldigt bra! Sen fixade hon en übersnygg frisyr på mig!

Nu ikväll så har jag haft träning. Så fort vi skulle träna så började det ösa ner, och ösa och ösa. Det slutade inte heller! Sen Hjälpte det inte när man skulle slänga sig i kallt och blött konstgräs. Inte jättemysigt precis ;)
Nu har jag duschat och blivit varm iaf. Sitter här med min morgonrock ( trots att det är kväll ?!? )


¨
Molly jagar boll!

Frisyr

med flätor!



Farmors fina grav... <3


FREDAG IMORGON !
/ Flicha

1 kommentar:

Brita Melin sa...

Du är så tjusig i din frisyr.
Ni har gjort så fint på Farmors grav. Ser så vackert ut.
Mormor