tisdag 29 mars 2011

YOYOYO.

Gaaaaaahsh. Im soooooooo lazy.

Hej, jag håller på att dö av allt. Jag gör naaaada. Ale mejlade mig igår och skrev att det inte blev baslektion. Så då tänkte jag Gud vad bra då kan ju jag plugga!   MM, precis så tänkte jag gott folk.

NAAAAT.


Jag har so-prov i morgon. På islam. Jag ska kunna någonting om 5 pelare och annat. 
Jag har ett delprov i matte i morgon. Jag ska kunna räkna algebra på VG+ nivå. 
Jag borde plugga till det nu. 

Istället lallar jag runt, kollar på O.C, borde spela bas men gör det inte, kollar facebook konstant, skriver inlägg här, och klockan tickar. Mest av allt hade jag velat ha orken till att gå ut och träna. Jag villlllll!! Igår betalde jag resterna som är kvar till skidresan med vännerna. Fy vad gött det kommer bli!
Idag  hade jag på mig ett  UK - linne, tyckte det skulle passa eftersom att jag ska dit snart...:-)

 Well, Well. 
Puussss på vissa, kramar till andra.
//EMS

 

Inga kommentarer: