torsdag 24 mars 2011

Underbar torsdag!

Hej!

Idag så har det varit en helt underbar dag ! Vackert väder !
Dans som första lektion kl 9-10. Sen slutade vi lite innan 1. Sen tog vi bussen in till Lund klockan 2.
Det var jättemysigt i stan. Vi gick runt i många affärer. Sen åt vi glass från glass-kulturen i Lund ( känt glasställe )  Men som säljer övergod kul & mjukglass! Det var helt varmt också. Man märker att det är vår asså! Det var upp till 15 grader idag ! Blåste dock lite, men det var sol så ! =D
Sen när jag kom hem så packade jag till Träningslägret i Danmark imorgon ! Vi åker klockan 9 på morgonen, sen är vi där till söndag. Vet dock inte när på söndag vi kommer hem. Men jag vet att det kommer att bli awsome! 

Bilder från idag...








 Byxor som jag testade, dock inte köpte.
Glass!




Second hand butik i en källare :)



Jag vet att bildkvaliten är dålig, var tvungen att föra över bilderna så att dem inte tog så mycket minne, annars så hade jag inte kunnat föra över bilderna...


/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha det så kul på lägret!
Anonyma
Marran