lördag 12 mars 2011

urinvägsinfektion, yes! :(

HEJ !

Lördag idag. Vaknade och hade jätteont lite under naveln, sen kunde jag knappt ställa mig rakt för att det spände och gjorde så j*vla ont. Sen när jag skulle gå på toa så gjorde det riktigt ont och sved. Vi åkte in till vårdcentralen i Lund, och jag gjorde test, han kunde inte se att jag hade urinvägsinfektion på något test. Men när jag berättade om symptomen, och när han kände på min mage, så sa han att det var urinvägsinfektion, men ingen svår, men jag fick iaf tabletter som jag ska ta 3 gånger om dagen i 5 dagar yees..!
Vilket betydde att min dag var typ förstörd. Eftersom att jag inte kunde stå upp helt rakt utan att det gjorde ont, så ja, då kunde jag ju inte spela fotboll. Och vi som hade DM- match idag. Men jag hoppas att tjejerna sköter sig ändå :)
Annars har det varit fint väder idag , 8 grader !

Ikväll så ska jag till Kusinerna i Malmö.

Lund.

vårdcentral
8 grader och strålande sol :)


/ Flicha




Inga kommentarer: