måndag 21 mars 2011

Måndag- kulturvecka :)

Hej!

Idag så har det varit en helt sjukt chill skoldag. Vi började halv 9, hade mentorstid i en timme, utan lärare, vilket betydde att alla bara snackade. Efter det två lektioner, sen mat. Efter maten så var det konsert, ett band som hette simsoak. De har bla. uppträtt i talang 2010. 
Vi har kulturvecka i Genarp denna veckan, vilket betyder att vi ska göra och se på mycket kulturellt denna vecka. T.ex. som dans, och andra workshops. 
Vi fick sluta vid 1. 1,5 timme tidigare än vanligt =D 
Efter skolan så klippte jag mig, hos Julia, Eller av Julia :) Jag klippte inte mig så mycket. Topparna, och så klippte jag upp det lite, och sen lite halvt lugg. 
Bilder kommer imorgon på det...
Efter det så hade jag LTU ( Lokal talangutveckling ) i Blentarp. Vi stack väl hemifrån vid halv 5, och så var jag hemma vid halv 9 :) Men det var kul, vi övade inlägg och box. ( Boxa ut bollen i trängda situationer ) 

Innan klippning.

Simsoak.

Och Erik, han gick igång när dem sjöng och dansade. Han dansade för fullt där uppe på läktaren, och typ alla kollade upp. Sen hade artisterna sett honom, och så sa de till alla " Jag ser att vi har en väldigt duktig dansare uppe på läktaren, ge honom en stor applåd" 
Ööh, I don't know him lixom. Haha, men han är faktiskt duktig. Och i den åldern så var man inte alls rädd över vad andra tyckte eller tänkte om en, vilket måste vara väldigt skönt!


två låtar av de :)




/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

//DEN BLÅA FAST GRÖNA APJÄVELN

XD