tisdag 22 mars 2011

hajaaajjajaaj.

Hej! Nu börjar desperate om tre minuter, och jag börjar blogga. Kommer dock pausa och blogga i pauserna, för desperate äger!  Idag har jag haft en superbra baslektion. Vi talade mycket om grepp och sånt. Superhärligt väder har vi fått! Våren är här!
 När jag kom hem så sprang jag till medborgar huset där vi skulle sälja kakor på  medborgarhuset. Det gick bra!

MEN NU BÖRJAR DESPERATE! ÅTERKOMMER

Paus! Yey!
Idag i skolan dansade vi med afrikaner. Vi fick trummor, spelade basic rytmer och sjöng. Åh vad jag vill till Afrika! Vi är så himla tråkiga i Sverige tycker jag...
Bilder, :-)
I helgen köpte jag ett halsband.


Wierd bild.
I morgon ska jag antingen rida eller följa med Alberte in till Lund. Vilken ska jag välja?

//Ems.

3 kommentarer:

Anonym sa...

obsessed av husfruar..
not normal my big friend C:

//DEN BLÅA FAST GRÖNA APJÄVELN

blondie ggr 100000!

Emma och Felicia sa...

Kul att du säger så!
Blir ju så himla glada av era roliga kommentarer gröna apjävel! Kul att du erkänner!



SOOOOOO BLONDIE GRR TUSEN ATT VARA JÄVLIGT FEG OCH VARA ANONYM!

Anonym sa...

EMMA DU ÄR BÄST!!
ÄLSKAR DIG!
KRAM PÅ DIG!