söndag 13 mars 2011

Söndag...

Hallå :)

Igårkväll så var jag som sagt hos mina kusiner. Det blev en trevlig kväll. Vi gick bla. en runda med Elsa ( hund ) , de bor i Malmö precis bredvid Stadion ( MFF). Vi gick överallt runt omkring stadion och i lite parker, och det var övermysigt, och väldigt varmt också. En riktig vårkänsla fick man!
Idag så har jag jobbat från typ 11 till halv 4. Annars har vi hyrt the last airbender, en film som handlar om de 4 elementen dvs luft, vatten, jord, och eld. Den var faktiskt riktigt bra , rekommenderas ! Sen ikväll så blev det solsidan på tv klockan 8 :)
 Jag har dock kollat klart på säsong 1 , men ett tips köp ettan, den är skitbra !

Igår när vi har ute och gick. Det är där man går i skolan om man går fotboll på borgarskolan!

Arenan på kvällstid :)

Daniella :)


Jag :)

Pannacotta som vi åt igår, jag älskar det!

Ikväll när vi fikade och kollade på The last airbender.


Måndag och skola imorgon...

/ Flicha

Inga kommentarer: