onsdag 23 mars 2011

Tjeeeenare, tjeeeenare. Nu ska jag sova, ligger faktiskt redan i sängen, reeeeedo för koma, eller vad det nu är vi gör varenda natt. Nu bloggar jag från min Blackberry, jag skulle se hur det gick! Skriver snabbare än någonsin på denna AWSOME mobilen! Eftersom att jag vet att ingen vill höra om min oh soooo tråkiga skoldag, ska ni få höra saker ni inte visste om mig!


~ När jag var yngre hade jag matproblem, jag kunde varken svälja eller tugga utan att få panik. Denna hemska sak började med en vattenmelon...
~ När jag var yngre hade jag sömnproblem, jag kunde inte somna på vardagar, fick panik av tickande ljud och klarade inte av klockor.
~ När jag var liten hade jag andningsproblem. Jag kunde ibland inte andas eller svälja.
~Jag har spelat fiol i tre år.
~ jag får panik i kvava rum.
~ Jag har aldrig varit utanför Europa.
~ Jag är laktosintolerant.
~ Jag tål inte kiwi - äter det ändå.
~ Jag är över paranoid när det gäller nya folk.
~ Jag är en aning bakterierädd.
~ Jag älskar att göra en förändring.


So there you have it . - att least some of it.

//Ems!

Inga kommentarer: