måndag 28 mars 2011

Mycket att göra...

Hej !

Idag har varit en ganska hektisk men rolig dag. 
Detta har hänt ; 

* Varit i skolan, Li och Kajsa var sjuka. Så jag och Emma var "ensamma" Sista lektionen gjorde vi händer i lera på bilden. Och sen gjorde jag falafel på hemkunskapen.

* Jobbat på lådan, vilket jag inte hann i helgen.

* Varit ute och sprungit.

* Pratat i 40 min telefon med Emma.

* Betalt pengar till skidresan.

* "repat" Fast vi kollade på vilka låtar vi skulle spela.

* Ringt efter prao- platser på tidningar, men inga tar emot folk som går på högstadiet...

Jag och Emma på bilden :)

En rolig bil som vi såg i Danmark :)

En toalett som fanns där vi bodde. Man fick inte slänga pappret i toaletten, utan det skulle man i papperskorgen, konstigt...

Falafel !


Nu ska jag iväg till Lund och ta foto till mitt Licens " fotbollspass" . Vi ska hämta Anton från träningen klockan 22 ändå så .. :)


/ Flicha



Inga kommentarer: