söndag 20 mars 2011

Söndag :)

Hallå !

Äntligen bloggar jag från min dator, vilket betyder att jag kan lägga upp bilder. Jag har massor av bilder som jag kommer att lägga upp nu, så håll i er  ! =D
Igårkväll så var vi hos Sandra. Och gud vad mycket mat det var, hennes morfar är konditor, vilket betydde att han hade gjort den mesta maten. Och det var så gott och proffsigt ! =)
Idag så vaknade jag vid 10. Och efter frukosten så jobbade jag , efter det så sprang jag. De andra i familjen jobbar fortfarande. Så jag sprang från lådan
 till risen, och sen sprang jag en lång runda på risen. Det blev ca 1 mil. Och fy vad det var jobbigt. Dessutom så hade jag huvudvärk , yees ! Och det var varmt, så efter jag kom hem så satte jag mig och solade på terrassen. Och det kändes som att jag hade gjort mitt för dagen. 
Nu kollar jag på skidor på tv, och Molly gnäller och vill ut ....


Sol på terrassen !



Efter matchen.




Jag tog en bild när jag sprang, ser ni att benet inte är helt på marken ? :)

Förätt. Någon god skagenrörapaj av något slag ! =D

Suddig bild, men kakorna igår!:)


Minnet för bilderna på bloggen har tagit slut, och jag har raderat typ många bilder. Men jag får se om vi köper större minne.. :)


/ Flicha




1 kommentar:

Anonym sa...

mums!