onsdag 23 mars 2011

Såhär kan en onsdag se ut !

Hej ! 

Idag har varit en lovely onsdag, eller ja... 
Skola som vanligt. Musik sista lektionen, efter det så skulle vi repa, men replokalen på fritidsgården var upptagen. Så vi repade i musiksalen, och det var mycket bättre ljud där ( dock inte på trummor ). Det var lite najs  :)
Efter det så stack jag hem och skulle beställa en resa från Dalby- Genarp skånetrafiken, men det var lång kö så mamma tog över luren. Då stack jag till Erikshjälpen och fikade med Li, det var mysigt. I början var det mycket folk på "cafeét", men tillslut så blev vi ensamma kvar ( stinker vi verkligen så mycket ?!? ) Haha, men sen när jag kom hem så var vi fortfarande i kö till Skånetrafiken. Så jag stack ut med Molly en lång runda. Sen när jag kom tillbaka så hade vi stått i ca 2 timmar i kö till Skånetrafiken, och tillslut svarade dem. Efter 2 timmars väntetid ??!
I alla fall, sen tränade jag ( målvaktsträning ) Vi hade även "utvecklingssamtal" med Janne. Hur vi tyckte att vi var och vad vi kunde bli bättre på. Och sen skulle han jämföra det med efter denna terminen. 
Sen fick jag vänta i typ 40 minuter på en mycket försenad taxi till Genarp.
Nu ikväll så har det blivit lite O.C kollande =)


Tyyyska!

Li på Erikshjälpen , haha  ;)



/ Flicha



Inga kommentarer: