tisdag 15 mars 2011

tuesday morning


Hallå.

Just nu är klockan 10 i 8. Snart skola, inte alls kul faktiskt...
Igår var det träning i regn med mycket spring! Efter det så repade vi, vilket gick bra. Men jag kom på att jag är på träningsläger på gränsen mellan Danmark och Tyskland nästa fredag då vi ska visa upp med fotbollslaget. Så jag kommer att missa det ! =(
Senare på kvällen så kollade jag igenom UF. Ung företagare tror jag att det står för. Det är de som går ekomoni på framförallt procivitas i Malmö eller Helsingborg,  som startar egna företag nu i gymnasiet. Pappa ska vara jury för det, så det är därför jag kollade igenom det =P
 Och det fanns jättemånga bra ideér. En jag gillade väldigt mycket var Killerapps. Det var en app som man kan ladda ner gratis i sin iphone/android mobil. Där man kan få speciella erbjudanden på affärer som har billigt och som man kan få rabatt på i Malmö. Så istället för att ta med sig kuponger från t.ex. Lindex som man får i posten, så kan man bara ta fram mobilen när man är i stan, och få reda på vilka som har rea och erbjudanden, och vart de ligger =D

Ha det bra ! 


/ Flicha

Inga kommentarer: