torsdag 10 mars 2011

Torsdag ... :)

Hej!

Idag så var det sovmorgon, =D Annars var det väl en chill skoldag, idrott, engelska, ila lunch svenska sen sluta! 
Efter skolan så repade vi, och nej det gick inte så bra... =P
Efter det så gick jag en lång runda med Molly, passade även på att hämta Erik på Häckebergaskolan.
Annars har jag gjort hemkunskapsläxan. Tvätt och tork och sånt , riktigt tråkigt,   !
Sen har jag kolalt lite solsidan och O.C. Egentligen var det träning, men får fortfarande inte träna...
Imorgon däremot är det Ltu ( lokal talangutveckling) Samling 16:45 i Ystad , och vi slutar halv 4 i skolan, så det blir väl hem ta på sig- sticka. Och sen är man väl hemma vid 20 kanske. Sen är det match lördag och söndag.




Mitt älskade hjärthalsband, som jag bl.a har fått av Jossan i julklapp :)

Ostkaka med grädde och glass :)

Och fullt med lottor. Jag öppnade säkert 25 stycken, och jag vann på en , 10 kronor, yees!



Och imorgon är det...... FREDAG! 

/ Flicha






Inga kommentarer: