onsdag 2 mars 2011

onsdag !

Hallo ! :)



Idag så har det varit en ganska vanlig dag. Förutom på lektionen efter lunch. Jag, Kajsa och Simon övade på pjäsen ute i vingen. Helt plötsligt gick brandlarmet, och jag bara " varför har man brandövning när det är så kallt där ute?!?"
Så jag skulle hämta min jacka i skåpet, och såg att det kapprummet var fyllt av rök, röken verkade komma från toaletten. Så jag öppnade den och såg att det var en brand i en papperskorg. Så himla onödingt, vem skulle göra något sånt ?!?
Så vi fick gå ut och frysa ihjäl, sen fick vi inte vara i vingen efter deet heller för att den var lite "rökfylld" för stunden typ. Eller ja, det luktade förjävligt!
Efter skolan så gick jag, Emma och Li till Emma och bakade munkar, som blev goda =D
Nu ikväll har jag varit på målvaktsträning i Dalby, nice =)
 
Imorgon är det sovmorgon ! Sen ska jag och Li hålla idrottslektion på idrotten , haha ! Sen blir det repning och träning på kvällen !
 
 
 
 
 
 
/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad för pjäs?