lördag 26 mars 2011

trevlig helg folk!

Hejhej! Jag är väldigt dålig på att blogga, i know. Det är typ bara Felicia som uppdaterar.
Igår hade vi konsert! Det gick underbart bra! Jag spelar bas och sjunger, Herman äger ut på gitarr, Kajsa bangar på trummor, och Li plingar på pianot!
Idag har jag sålt kvällsposten, sedan varit inne i stan och shoppat en aning!
Jag fick en fin Kavaj från Only, ett par jeans från Only, och ett linne från Only.
En bild på kavajen!

Nu fick jag precis reda på att mamma har beställt en one piece! YEY! Den ska jag helt klart mysa med i fjällen med mina fina vänner!


När jag kom hem drog jag direkt till Lund för att gå på bio med Sebastian.
Vi såg på Black swan. Den var väldigt fin.
 Nu ska jag sova, och ha sov morgon för första gången på två veckor!

I morgon står träning, städning,cykling och ridning på schemat.

//EMS

Inga kommentarer: