onsdag 16 mars 2011

Skola, Anna, springa!

Hej!

Idag var det skola som vanligt! Inget speciellt tror jag. Vi hade dock roligt med mycket fotande på so:n. Och sen så råkade Emma slå mig i ögat på lunchen när jag sa att jag hann spela match innan vi skulle till Sälen. Så sen kunde jag inte se på typ en timme. Mina ögon bara rann, och jag kunde inte kolla mot ljus, vilket är väldigt dumt, eftersom att allt är ljust. Så de bara fortsatte att rinna och att göra ont. Och inte var skolsystern där heller när man väl behöver henne =(
Efter skolan så stack jag till Anna. Vi spelade lite spel, mastermind t.ex. Och ja, det är kanske inte min starka sida om man säger så .. ;) Sen så spelade vi på hennes piano. 
Efter det snabbt hem och äta, sen med bussen till Dalby för målvaktsträning. När jag kom dit så sa Janne att det inte blev något för att det blåste as mycket där. Och vi skulle öva inlägg, vilket inte skulle gå i den vinden... Så mamma fick hämta oss igen =P Sen när man ändå var träningsklädd hemma, så tänkte jag att då måste jag ju träna så smart som jag är. Så jag stack ut i skogen och sprang! Med musik i  öronen ofc, jag älskar att mina springbyxor har en ficka så man får plats med mobil ! Och det blåste inte heller alls mycket i skogen !
Nu har jag precis duschat. 

Springkläder =D

Me.

Li =D

Emma & Kajsa :)

Imorgon så ska vi på föreläsning i skolan om Internet, om alla faror och så.. Jag tror att det var en som skrev boken " ingen är så söt som du" som skulle komma. Det handlar om en 14 årig tjej som träffar en via nätet. Och dem bestämmer träff. Men det visar sig att han då inte alls är en 14 årig kille som han utgick med på nätet. 
Det betyder att matsalen kommer att vara upptagen med föreläsning hela dagen. Så vi kommer att äta lunch i vingen. Mackor. That will be intresting ! :)

/ Flicha

1 kommentar:

lina sa...

hej,var har du hittat dom springbyxorna med ficka? skulle bli glad om du svarade :) mejla gärna mig med svaret :) lina_tibia@hotmail.com