onsdag 9 mars 2011

ljus vs mörk..?

Hej!

Idag gick jag som sagt till skolan. Vi redovisade våra pjäser idag som vi hade övat på om typiska ungdomsproblem. I can't wait to see when the parents will solve it. Haha, dem ska försöka lösa våra problem som vi har gjort på föräldrarmötet nästa onsdag. Då får vi se hur mycket de hänger med i vår värld... =D
Jag har mått mycket bättre hela dagen idag än vad jag gjorde igår, toppen ! 
Btw så vann Barcelona mot Inter igår med 3-1. Gissa vem som blev glad då ( haha, nej inte jag, eller jo jag med men inte lika mycket) Anton, han är sånt freak, han t.o.m sover på Barca täcke ^^
Efter skolan så har jag inte gjort så mycket, typ pluggat lite och kollat o.c och solsidan. Haha jag har blivit sån nörd ;) Men det är ju så bra , så man blir helt beroende ju ! Missade dock träningen idag för att jag är fortfarande inte helt bra, vilket inte alls gillas... =( 
Men imorgon har vi sovmorgon , wiho =D  Och sen är det bara fredag kvar ! :)


Och jag har nästan glömt bort hur ljushårig jag var innan, jag har helt vant mig vid denna hårfärgen även fast jag bara har haft den i två månader...



/ Flicha




Inga kommentarer: