fredag 11 mars 2011

Skola, LTU - Fredag ;)

Heej !

Idag så är det  FREDAG !
Skola som vanligt till halv 4. Inget speciellt, typ hemkunskapsprov. Sen gick vi till Li på håltimmen, och oj vad kul det är att retas med Emma, haha .. :)
Efter skolan så stack jag snabbt hem och packade, sen fem i 4 stack vi till Ystad, jag skulle ha LTU. 
Det var dock inte så många där. Men det var kul. Planen vi spelade på låg precis bredvid havet, ganska coolt ändå ! Synd att det inte var sommar bara ;) Efter det duschade vi där, och sedan fikade vi. Sen åkte jag hem med Naemi och två trevliga tjejer från Södra Sandby ! :) Så jag var hemma vid kvart över nio ikväll.
Imorgon så blir det match på dagen, och sen på kvällen så blir det att fira kusinen som fyller 13 i Malmö !

här är den :D
En lite rolig bild som Jennifer tog innan andra halvlek förra matchen, när man har gått ut från det varma omklädningsrummet till kylan så är man inte varm precis. och då får man se till att bli det. Haha jag vet, det ser mobbat ut =P

/ Flicha


Inga kommentarer: