lördag 24 april 2010


Chacha!

Lördag idag ! Klippte molly igår, sen så spelade jag match med damjuniorerna eller dalby då, vi mötte Skurup, de som vann serien förra året, när vi var bara genarp. Men vi vann med 8-1 !
Sen så bastade jag, myysigt. Efter det stack jag till Kajsa, så sov jag li kajsa över.
Idag har jag typ varit i lund, allt var jättemysigt, det var typ teater dagarna eller lundadagarna något sånt. Så i hela stan var det typ musik och allt möjligt. Och så var det fiint väder, och strålande sol. Jag köpte en sommarjacka typ !
Nu ikväll är jag på fest hos farmor och farfar fast jag stack hem lite ;)


Min typ jacka !
Kusiner
Jag, Daniella och Erik...

// FLicha


2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför så många typ,
undrar lille morfar

Emma och Felicia sa...

För att vi ville göra exakt så många mål !