lördag 10 april 2010


Hej !
Vaknade tsm med Anna idag, mysigt! Vi nördade oss på Mario bros lite.
Men sen skulle jag iväg och jobba, så då fick hon gå. Sen kom jag hem och gick en runda med Molly , och stannade till hos farmor och farfar. Sen skulle jag hem och spela match, skulle vara hos Hummel kl 2. Sen spelade vi/ Dalby match mot husie.
Men eftersom det flesta i dalby är 94:or så ska det ligga i 94- serien, men det finns ingen sån så vi spelar i damjunior- serien där man möter typ 93:or mest pch någon äldre...
Men vi vann iaf med 8-4 ! Sen kom jag hem och gick en runda med Molly, Ems och Stitch, och vi pratade om allt möjligt. Sen kom jag ehm och hoppade studsmatta medans vi grillade, Jag älskar grillat kött, tsm med god sallad med avokado.
Om ni inte har lagt märke till det så har det varit väldigt varmt idag, eller soligt iaf.



Molly och jag !
The sunsea



Ems och stitch

Äter nyponsoppa !

/ Flicha

Inga kommentarer: