onsdag 21 april 2010

Hyperventilerar , usch , får inte luft

Jag har aldrig känt såhär förut.

Aldrig någonsin
Helt sjukt , hur kan vanligt folk gå igenom detta? För det känns inte som om jag kommer komma levande ur denna processen. Att kunna acceptera. Och FÖRSTÅ! Herregud , att förstå!
Att fatta allt detta.





Camaro är såld.
Inte på papper men såld.
Och han åker på fredag.
På FREDAG!
VÄNTA LITE, KOMMER
AAAA, USCH , FÅR INTE LUFT.
Kommer inte jag få träffa Camaro fler gånger efter dagen Fredag, Den glada och alltid lika underbara dagen Fredag kommer alltså bli förstörd.
Och jag kommer aldrig mer att träffa Camaro.
det är ju helt sjukt.
Hur kan vanligt folk gå igenom detta?
Trodde det skulle vara lätt , eller ja , inte lätt men inte såhär svårt. Jag känner bara ett stort tomt hål i min mage,det spänner hårt i huvudet och tårarna rinner. Ibland kommer det perioder då jag inte får luft. Ändå har jag bara vetat detta i 10 min. Och det har redan blivit de längsta i mitt liv.
Ändå dör inte Camaro.
Ändå kommer han till ett lika bra ställe som nu.
Men ändå.
Ändå gråter jag.
Men Camaro,
Jag kommer alltid att älska dig.




ps.Jag vet hur många små bortskämda j-vlar i Genarp läser detta.d.s

//Ems




Inga kommentarer: