tisdag 27 april 2010

Emmas Vecka




Ja, nu är det ju min vecka , och ja , jag får göra vad jag vill ^^, hehehe.
Jag undrar fortfarande vad jag ska hitta på med er läsare!
MOHAHAHAHA!
Hehe , lyssna inte på mitt andra jag , mitt snälla lugna jag är mycket bättre!
(N - O - T )
Ja , men tänkte prata lite om mode mer er idag, för er tjejer för det mesta.
Men kanske kommer det något för er killar också ;).
I sommar gäller det BLOMMIGT , somrigt , ljusa färger.
Mycket blomtyg och klänningar, också min sommarlook som ni kan titta på här;Den väldigt speciella bloggen!: Pilot
Fina klänningar kan ni hitta på Indiska , Bubbleroom, Lindex , och Monki.

(Ärmlös 50-tals inspirerad klänning med båthals. 299 KR. Indiska )





(Tight , kort klänning med blomtryck , bubbleroom , 199 kr.)
Skor kan ni hitta fina på Din sko eller skopunkten, gladiator sandaler eller sandaler med en klack. Ett exempel är de skor jag köpte i Söndags.

Dinsko , 300 kr.

Ja, hoppas ni nu tar till er dessa råd och så ses vi nog i morgon igen! :
Kram!

//Ems

Inga kommentarer: