torsdag 15 april 2010

sunshine

Hejsan !
Sol idag, och varmt ! Skolan var ganska chill, bild musik osv. Efter skolan träffade jag Anna. Vi solade, jag vet inte hur det gick, men det var ju sol ute, så varför inte sola liksom ? Sen gjorde jag typ tyska, inte kul... Men sen gick jag ut igen, med många grannar och så. Men nu ser jag vampire diares och har kladdmuffins i ugnen. På söndag är det zonläger, det är en uttagning man är på , som man sen kan gå vidare till 2,a 3,e 4,e zonlägret osv. Sen kan man då bli uttagen till skånelaget, om man då är väldigt, väldigt bra. Men jag har ett problem, om jag skulle gå vidare till 2:a uttagningen, så är jag på semester då, så du kan jag inte vara med på det ...

Måns, Molly och Erik njuter av solen .
Måns solar sig lite i förhoppning om att få färg under hakan och lite på magen ;)
Ja, inget vidare bra foto, men gott! Våra fantastiska muffins på gräddning...

// Flicha



Inga kommentarer: