måndag 5 april 2010

Molly !

Ska berätta om hur jag fick min älskling Molly. Jag har alltid velat ha en hund, men har inte fått av mamma och pappa. Det tyckte att vi inte hade tid eller ork m.m. Dessutom ville det inte ha en hårande hund, och jag gillade inte alls en bichon frisé, rasen som Molly är i. Men så fick min gamla dagmamma valpar, som jag var och kollade på, för att jag kännde henne. Jag ville så gärna ha en av de valparna, men alla var tyvärr sålda.. Pappa skulle inte vara hemma på min 12-års dag så han kom in i mitt rum tidigt och skulle sjunga dagen innan, men så kollade jag och så såg jag mamma, pappa, farmor och farfar komma in genom dörren med världens sötaste valp. En egen söt liten valp, jag hade fått en egen hund. Jag hade aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Sen dess har hon alltid varit min lilla älskling./span>


8 veckor valp.. <3
Dagen jag gick henne,,
I hennes uteinhängnad ..
Morgonen...
inte alltid lika pigg ^^,

Bilden säger allt....

// Flicha

Inga kommentarer: