söndag 18 april 2010

Zonläger..!

Hejsan alla folks !
Har inte typ haft tid att va vid datorn denna helg. Igår var jag först, förmiddag och eftermiddag i malmö. Sen kom jag hem och jobbade. Efter det packade jag till zonlägret , fixade Molly lite och sen stack jag till kajsa. Vi hade planerat att ha typ en liten fest. Först så skulle typ 7 komma...? Men sen kunde typ ingen ändå eller något. Så det fick bli en rolig kväll med Ems, och Kajsa.
Nu har jag precis kommit hem från Zonlägret! Det började kl 9 i eslöv, så fick vi typ fylla i lite lappar. Sen började vi ha målvaktsträning, vi var nog 3 målvakter, vi var 9 st förra gången, så ingen ville väl komma när det var uttagning eller något. Sen hade vi match, det gick väl bra, släppte inte in något mål iaf.
Sen var det Lunch, och sen skulle vi träna innomhus, på konstgräs, och hallen var skitvarm , man svettades ihjäl typ. så vi tränade väl där inne från kl 1 till 4 typ. Men nu har vi kommit hem. Men jag ska vara borta den 2:a utagningen, så troligtvis så kommer jag inte komma med, eftersom ja, jag missar nästa. Men vi får se, hoppas !
Skola imorgon ... Skitkul ju !
Glasögonhår... ;)
Jag hade haft uppsathår hela dagen, sen blev det helt krylligt..

Thats me .. ;)

// Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint med krylligt hår!
Marran