söndag 4 april 2010

Center cyd..



Hej !
Idag åkte jag med familjen till Center syd. Där kollade vi i lite soffaffärer, för vi skulle köpa en ny soffa. Och det blev en svart fin stor skinnsoffa från Mio. Jag älskar Mio för där finns gratis chokladmjölk och annat gott, haha varför har inte alla affärer det ? Det är så skönt , när man tröttnar så kan man bara sätta sig ner och dricka gott, och det roar även sådana människor som mig ;)
Sen stack vi in till typ Center cyd köpcentret, och jag var inne på den underbart stora affären New yorker , där finns allt , och allt är fint och till ett mkt bra pris med !
där väldigt länge, och hittade massa fint stuff ! Sen skulle Erik ha en Cykel och det hittade vi inte vid Center syd , så då stack vi till Nova och så köpte han en cykel medans jag kollade på klacka skor som jag blev väldigt sugen på att köpa , men får vänta tills det blir bättre väder...
Sen kom jag hem och jobbade på Lådan. Nyss åt jag god påskmiddag. Nu sitter jag här och har tråkigt :/ Ska snart ut och köra Waveboard med Erik som köpte en skateboard idag .
Imorgon ska jag nog se på Bio och antagligen springa, men det får ni höra mer om imorgon !


The Marsvin Li :)
Moa lekte med min mobil, och ville att jag skulle ladda upp en bild på henne ;)
Jag innan jag skulle se på Melodifestivalen !


Ha det bra ! // Flicha





Inga kommentarer: