onsdag 28 april 2010

Emmas Vecka


jag mår bra.
Och det känns bra.
Även ifall min bästa vän är borta, mår jag bra. Och lever.
Det är väl positivt? Eller kanske inte?


Tack Kajsa, Simon(som är tbx)och Tim för en kul dag!
Sedan måste jag bara ge ett STORT tack till dig timo, för att du följde med mig ut för att springa, du fick mig att verkligen springa! Kul att du och jag kan göra det tsm, och hoppas det blir fler?
Antagligen är jag snabb, Tim blev förvånad, och jag med ... Trodde jag var långsam?

Jag gillar att träna, mest för att man får den sköna belöningskänslan efteråt .
Men jogging är inte så roligt tycker jag. Men enklast för oss som bor i Genarp.

Jag gillar mest stretcha , sit up s , armhövningar, body balance är också roligt.
Jag vill börja träna mer , och ska göra det , snart...

Lund är vackert, ett foto jag tog igår , i lundagård.
Ha det bra!
Kram!
//Ems

Inga kommentarer: